به مناسبت هفته دولت در شهر جناح برگزار شد 

مسابقات جودو دختران و پسران 



مسابقات جودو دختران و پسران به مناسبت هفته دولت در شهر جناح برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، مسابقات جودو در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر جناح بین باشگاه‌های جناح، کوخرد،  کهتویه و لامرد فارس با حضور ۶۲ جودوکار برگزار شد. در این مسابقات در بخش دختران و در وزن ۲۰- فاطمه آبی و فاطمه دریانورد هر دو از جناح اول و دوم شدند. ثنا شرفزاده  از جناح و زهرا دهدار از  لامرد مشترکا سوم شدند. 
در وزن ۲۵- ، سامینا قاسمی و حلما شکیب هر دو از  لامرد اول و دو شدند. اسرا قاسمی از جناح و مائده قاسمی از  لامرد مشترکا سوم شدند. 
در وزن ۳۳- الناز کشت کار از  لامرد اول شد. آیدا ارجمندی از جناح دوم شد. عایشه جدی از  جناح و زینب دهدار از لامرد مشترکا سوم شدند. 
در وزن ۳۶- مهسا ایرانمنش از  لامرد اول شد. رویا محمودی از  کوخرد دوم و اسما محمودی از  کهتویه سوم شد. 
در وزن ۴۲ - نازنین زهرا عابدی و کوثر احترامیان هر دو از لامرد اول و دوم شدند. عنوان سوم مشترک را هم نازنین زهرا قائدی و الناز حسینی هر دو از لامرد به خودشان اختصاص دادند. در وزن ۴۸- هستی صحرا نژاد از جناح زلیخا بزنجی از کوخرد و فاطمه محمدی از لامرد اول تا سوم شدند. در وزن ۵۲- ، یاسمین کهنسال و شیوا پرتابیان هر دو از لامرد اول و دوم شدند. شیرین جهان آرا از کوخرد و یاسمن کهنسال  از لامرد مشترکا سوم شدند. 
در وزن ۵۷- لادن یوسف پور و سیده اشرف قتالی هر دو از جناح اول و دوم شدند. مرجان جم از کوخرد سوم شد. 
در وزن ۶۳-  سارا افروز و غزال آهوی زرین هر دو از جناح اول و دو شدند. عاطفه شریفی از کهتویه و شقایق حیاتی از لامرد مشترکا سوم شدند. 
در وزن‌ ۶۳ + یاس بردن و فردیس بوزن هر دو از  جناح اول و دوم شدند. در وزن ۷۰ - ابتسام شادکامی از جناح اول شد. فاطمه قائدی و سلیمه بهزادیان هر دو از لامرد دوم و سوم شدند. 
در بخش پسران و در وزن ۲۰- ، سبحان سالمی  از جناح اول شد. محمد فاضل غضنفری از  لامرد دوم و عنوان مشترک سوم را عبدالرحیم ترنج و محمد دریانورد هر دو از  جناح کسب کردند. در وزن ۲۵ - محمد پنهان از  لامرد اول شد. محمد نیکو از جناح دوم شد. احمد بردن از جناح و ابوالفضل حکمتی از  لامرد مشترکا سوم شدند. 
در وزن ۳۶- عمران جویبار و یوسف سپهری هر دو از جناح اول و دوم شدند. محمد شریف فولاد چنگ و محمد بوزن هر دو از جناح مشترکا سوم شدند.‌ در وزن ۴۲- محمد زراعتی و مازیار شادکامی هر دو از جناح اول و دوم شدند. در وزن ۵۷- صدرا خاوریان و کیان بوزن هر دو از  جناح اول و دوم و محمدرضا پایان و علی خویشکار هر دو از جناح مشترکا سوم شدند. 
در پایان با حضور  یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،  مسعود فقیهی رئیس آموزش و پرورش جناح،  محمد باقر جمالی معاون پرورشی آموزش و پرورش جناح، محمدرضا چنگال خوش و عبدالله آبی اعضای شورای شهر جناح،  بهرام فولادچنگ رئیس اداره تعاون کار و رفا اجتماعی و  خانم نرگس ابروفراخ مسئول ورزش بانوان شهرستان از نفرات برتر در هر رده تقدیر به عمل آمد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها